قوانین و مقررات سایت

مشتری گرامی مطالعه موارد ذیل برای استفاده از از سرویس های سایت چارسومارکت ضروری می باشد:

هر گونه ثبت سفارش و یا ورود به پروفایل شخصی و استفاده از هرگونه خدمات سایت چارسومارکت به معنی آگاه بودن از قوانین و مقررات چارسومارکت و پذیرفتن کامل از سوی مشتری و کاربر است.شرایط و مقررات جدید که مکن است در آینده ایجاد شوند در همین صفحه جایگزین شرایط و مقررات قبلی می شوند.

مشتری یا کاربر شخصی است که اطلاعات خود را در فرم ثبت نام یا در صفحه ثبت سفارش وارد کرده است یا اقدام  به استفاده از خدمات سایت بنماید.

وقتی مشتری از خدمات چارسومارکت استفاده می کند این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورت صحت درخواست مشتری به منزله موافقت مشتری با هر گونه  پاسخ از طرف چارسومارکت بصورت بصورت ایمیل   یا پیام کوتاه و یا هرگونه خدمات الکترونیک می باشد.

آدرس ایمیل و شماره تلفن و موبایل هایی که از طرف مشتری اعلام شده است به منزله تایید از طرف مشتری تلقی شده و همه مکاتبات از طریق آنها انجام میگیرد. ممکن است چارسومارکت جهت اطلاع رسانی و فروش های ویژه نیز برای مشتریان و اعضای سایت ایمیل یا اس ام اس ارسال کند که در صورت عدم تمایل به دریافت موارد ذکر شده می تواند دریافت خبرنامه را لغو نمایند.

حریم  خصوصی

چارسومارکت  به  اطلاعات  خصوصی اشخاص  که  از خدمات  سایت  استفاده  می کنند ،احترام گذاشته  و از آن محافظت می کند.

چارسومارکت  متعهد می شود  در حد توان  از حریم شخصی  شما دفاع کند  و در این راستا ،تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده  شما از سایت  را  توسعه  می دهد،در واقع با استفاده از سایت چارسومارکت شما رضایت خود را از این سایت نشان می دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات  چارسومارکت  مانند متن ،گرافیک ،آرم ،آیکون دکمه ،تصاویر،ویدئوهای تصویری ،موارد قابل دانلود و کپی ،داده ها و کلیه  محتوای  تولید شده  توسط چارسومارکت  جزئی  از اموال  چارسومارکت  محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار چارسومارکت است و هرگونه استفاده  بدون کسب مجوز کتبی ،حق پیگرد قانونی را برای  چارسومارکت  و حق استفاده  و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس درانحصار چارسومارکت  است و هر گونه  استفاده  بدون کسب مجوز کتبی ،حق پیگرد قانونی را برای  چارسومارکت محفوظ  می دارد علاوه بر این اسکریپ ها ،و اسامی خدمات  قابل ارائه از طریق هریک از خدمات ایجاد شده  توسط  چارسومارکت و علائم  تجاری  ثبت شده  و نیز در انحصار چارسومارکت  است و هر گونه استفاده  با مقاصد تجاری  پیگرد قانونی دارد 0

کاربران مجاز به  بهره برداری  و استفاده از لیست  محصولات ،مشخصات فنی ،قیمت  هر گونه استفاده از مشقات  وب سایت  چارسومارکت  و یا  هر یک  از خدمات و یا مطالب ،دانلود یا کپی کردن اطلاعات  با مقاصد تجاری ،هر گونه استفاده از داده کاوی ،روبات  یا روش های  مشابه  مانند  جمع آوری داده ها و ابزارهای  استخراج  نیستند. و کلیه این حقوق  به  صراحت  برای  چارسومارکت  محفوظ است .

در صورت استفاده هر یک از خدمات  چارسومارکت  کاربران مسئول حفظ  محرمانه بودن  حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت  فعالیت های  که  تحت  حساب کاربری  و یا رمز ورود انجام  می پذیرد به عهده  کاربران است  چارسومارکت  محصولاتی مناسب استفاده  افراد زیر18سال  به  فروش می رساند  و درصورتی  که  کاربران  ازسن  ذکر شده  جوان تر هستند  می باید با اطلاع والدین  و یا قیم قانونی ،به خرید و پرداخت قدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط  با شما ،پایگاه رسمی این سایت یعنی https://charsoomarket.com

است.ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه  از طرف  آدرس های رسمی و تایید شده  در سایت ،باشما تماس نمی گیریم .

 

ثبت سفارش و ارسال

_روزکاری  به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ،به استثنای  تعطیلات عمومی درایران است  و کلیه سفارش های  ثبت شده در طول روزهای  کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی  می شود .چارسومارکت  به مشتریان خود  در7روز هفته  و24ساعت در روز امکان سفارش گذاری  می دهد.

_کلیه  سفارش های  ثبت شده  درسایت  به وسیله ارسال  کد سفارش از طریق پیام کوتاه یا پیش فاکتور از طریق ایمیل ،در صف بررسی قرارمی گیرند .

چارسومارکت  در ارسال و تحویل  کلیه سفارش های  ثبت شده ،نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد با وجود این درصورتی که  موجودی محصولی در چارسومارکت  به پایان برسد،  حتی پس از اقدام مشتری  به  سفارش گذاری،حق  کنسل کردن  آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای  چارسومارکت  محفوظ است و با مشتری می تواند به جای کالای  به اتمام رسیده ،محصول دیگری را جایگزین کنند .

_در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ،مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

_چارسومارکت  مجازاست  بدون اطلاع قبلی  نسبت به توقف سفارش گیری جدید،اقدام و فروش خود را متوقف می کند و کلیه سفارش های ثبت شده  قبل از توقف شفارش گیری ،بررسی وارسال می شود .حق قطع روش کلیه  و یا بخشی ازمحصولات به هردلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ،برای  چارسومارکت محفوظ است

_درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی  کالاهای موجود درسایت چارسومارکت حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ،برای چارسومارکت محفوظ است .چارسومارکت در اسرع وقت وجوه  دریافتی را طی 24الی 48ساعت کاری  به  حساب اعلام شده  توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به  سایت می پذیرد و از این امرآگاهی داشته  و دراین خصوص ادعایی نخواهد داشت .

 

ضوابط عودت  کالا

عکس محصولات جهت اطلاع  وکمک به  خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات  با کالای  اصلی  تفاوت هایی داشته باشد  به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد،ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ،مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده  توسط مشتری ،توسط  کارشناسان  خدمات پس ازفروش  چارسومارکت  کنترل  وبررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی ،کالامشمول استفاده ازسرویس فوق می شود همچنین این سرویس  ،اشکال های فنی  که در اثر استفاده نادرست کاربر ازکالا ایجاد شود،را شامل نمی شود . آسیب های فیزیکی  ناشی ازحمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی شود  و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط  به خسارت درهنگام حمل ونقل را مطالعه فرمایید.

درصورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط  چارسومارکت  دریافت نشود ،امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالاخارج ازشرایط  تعویض محسوب می شود .درصورتی که موجودی کالای آسیب دیده در چارسومارکت  به اتمام  برسد،و چارسومارکت  امکان تعویض  کالای آسیب دیده  با کالای جایگزین را نداشته باشد ،می تواند از مبلغ کالا را به حساب خریداراسترداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود .

نکته مهم تحویل و گارانتی کالاهای حجیم

کالاهای حجیم در مدت 7 تا 10 روز کاری تحویل می شوند و  شرکت های ارسال و باربری کالا تنها مسئول تحویل سفارش هستند و کالا فقط درب اصلی ساختمان منتهی به کوچه یا خیابان تحویل می شود  و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

ضوابط و شرایط چارسو دارو(داروخانه چارسومارکت):

1. چارسودارو تابع قوانین کلی جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی و مقررات کلی مربوط به کسب و کارهای آنلاین می‌باشد.
2. چارسودارو تضمین می‌نماید تمامی کالاها و محصولاتی که ارائه می‌نماید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و همچنین تضمین می‌نماید کلیه محصولات اصل بوده و از شرکت‌های معتبر تولید کننده و توزیع کننده دارویی، آرایشی و بهداشتی تهیه شده است.
3. تمامی کالاهای ارائه شده در چارسودارو دارای تاریخ تولید و انقضاء معتبر می‌باشد و هیچ کالای تاریخ گذشته‌ای در وب سایت به فروش نمی‌رسد.
4. مکمل ها و محصولات آرایشی بهداشتی نیازمند نگهداری در شرایط کنترل شده هستند بنا بر دستور وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو امکان مرجوع شدن محصولات فروخته شده وجود ندارد , تنها در صورت مخدوش بودن محصول , یا مشکلات ساختاری که مربوط به سلامت محصول می باشد چارسودارو قادر به مرجوع نمودن و تعویض یا کنسل نمودن سفارش می باشد .
5. هیچ داروی مکملی که نیاز به تجویز پزشک، نسخه و یا نظارت دکتر داروساز داشته باشد توسط این وب سایت به فروش نمی‌رسد.
6. توصیه و مشاوره‌های آنلاین چارسودارو با نظارت دکتر داروساز انجام می‌گیرد.
7. اطلاعات و نحوه مصرف محصولات در بروشور و صفحه محصول در وب سایت چارسومارکت ذکر شده است . چارسودارو هیچگونه مسئولیتی در قبال مصرف خودسرانه و یا نادرست محصولات توسط مشتری ندارد .
8. چارسودارو تنها مجاز به فروش محصولات غیر دارویی با مجوز رسمی فروش می باشد و به هیچ وجه قادر به فروش یا ارسال دارو در کنار سفارش مشتریان نمی باشد .
9. به طور کلی قیمت گذاری محصولات در چارسودارو بر مبنای فاکتورهای رسمی شرکت‌های توزیع کننده می‌باشد و دائما در حال بررسی و بروز رسانی توسط تیم پشتیبانی وب سایت است و فقط طبق شرایط خاص از جمله جشنواره‌ها، فروش‌های ویژه و یا موارد خاص که توسط تیم مدیریت وب سایت تعیین می‌گردد، در بازه‌های زمانی مشخص به روی قیمت‌های مورد نظر تخفیف اعمال می‌گردد.

ضوابط و قوانین و مسئولیت های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

_اطلاعات هرمحصول  آرایشی وبهداشتی  در وب سایت  چارسومارکت  صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.خریدار باید قبل از استفاده از موادآرایشی وبهداشتی نسبت  به کسب اطلاعات حرفه ای  واخذ مشاوره از متخصص مربوط  اقدام کند همچنین ،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کرده اند ،تجربه  یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و چارسومارکت  مسئولیتی ایجاد نمی کند همچنین  چارسومارکت  مسولیتی در قبال درستی اطلاعات  فراهم شده روی بسته بندی  کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده  است .

_در صورتی عدم آگاهی ،اطلاع و ناتوانی مشتری دراستفاده  از محصولات آرایشی وبهداشتی  و با ایجاد خسارت  نسبت  به خود یا محصول ،تمامی مسئولیت های آن برعهده مشتری است و فروشگاه  چارسومارکت  دراین خصوص  هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت .

_درصورت  تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، چارسومارکت  صرفاهزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثرتا یک ماه از تاریخ فاکتور)  به مشتری برمیگردد.

_چارسومارکت  نسبت به عوارض جسمی و بیماری های ناشی ازاستفاده محصولات آرایشی وبهداشتی  (از قبیل حساسیت های پوستی،جراحات و…)  مسئولیت و پاسخگویی ندارد.انجام پیگیری های لازم باید  توسط مشتری  و از طریق شرکت های مربوط (نمایندگی ها و تامین کنندگان رسمی  کالا)انجام شود برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه های بازگرداندن  کالا مراجعه کنید .

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در چارسومارکت  اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می رسد بدیهی است بخش نظرات  چارسومارکت  با دیگرسایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است در این بخش ،هرکاربرمجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت ،نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش  را روی سایت مشاهده کند .بدیهی است که  اگرقوانین سایت،نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس ازبررسی کارشناسان تایید،نظرش را روی سایت مشاهده کند .بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربردی رعایت نشود ،تایید نمی شوند و درنتیجه درسایت به نمایش درنمی آیند. چارسومارکت  درقبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده دراین قسمت ،هیچ گونه مسئولیتی ندارد نمایش نظرات کاربران درسایت به هیچ وجه  به معنی تایید فنی چارسومارکت درباره ی محتویات نظر نیست ؛لذا ازکاربران محترم تقاضا می شود ،نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرارندهند.

شرایط درج نظرکاربران

  1. فارسی بنویسید وازکیبورد فارسی استفاده کنید بهتراست ازفضای خالی (SPace)بیش از حدمعمول کشیدن حروف با کلمات ،استفاده مکرر ازیک حرف یا کلمه ،شکلک واموجی درمتن خودداری کنید .

 

  1. برای نظر یانقد بررسی خود عنوانی متناسب بامتن انتخاب کنید یک عنوان خوب کاربران برای خواندن نظرشما ترغیب خواهد کرد.

 

  1. نقد کاربران باید شامل فوت ها و ضعف های محصول  دراستفاده ی عملی و تجربی شخصی می باشد ومزایا و معایب به صورت خلاصه و تیتروار درمحل تعیین شده درج شود ،لازم است تاحد ممکن ازمبالغه و بزرگ نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید .

 

  1. نقد مناسب ،نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را درنظرنگیرد بلکه بطور واقع بینانه معایب ومزایای هرمحصول را در کنارهم بررسی کند

 

  1. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و متفاوت عمده در قیمت های آن ها ؛لازم است نقد و بررسی هرمحصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق .

 

 

  1. جهت احترام گذاشتن به وقت بازدید کنندگان سایت لازم است هنگام نوشتن نقد ؛مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید .

 

  1. با توجه به ساختاربخش نظرات؛ازسوال کردن یا درخواست راهنمایی دراین بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را دربخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.

 

  1. کاربران ارسال کننده ی نظر موظف اند ازادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران  یا سایر افراد پرهیزکنند بدیهی است هرگونه توهین به  فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب  باعث تاییدنشدن  نظرکاربر می شود
  2. قسمت نظرات سایت یا تالارهای گفتگو (فروم)متفاوت است لذا برای حفظ ساختار مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت وگو دارد؛ تایید نخواهد شد.

 

  1. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به  شرط رعایت قوانین  در سایت منتشرکنند لذا حتی اگر نظری را به  دور از واقعیت جانب دارانه  یا اشتباه یافتید نباید نظر دهنده را مخاطب قراردهید یا از وی انتقاد کنید هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به  خوانندگان نظرات واگذارکنند

 

  1. در نظرات خود ؛از بزرگ نمایی یا اغراق درباره ی فوت ها یا ضعف های محصول خودداری کنید بدیهی است تاحد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دوراز واقعیت تایید نخواهد شد .
  2. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن ؛نباید لینک سایت های دیگر را درنظرات خود ثبت کنید دقت داشته باشید تا جای ممکن ازهرگونه لینک دادن (فرستادن ) دیگر کاربران به  سایت های دیگرو درج ایمیل یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کنید.
  3. تنها نظراتی تایید خواهدشد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛لذا بحث های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  4. کاربران می توانند نقد خود به هربخش از چارسومارکت را در قسمت مربوط اعلام کنند؛لذا هیچ گونه نقدی را درباره ی سایت  یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسند.
  5. توجه داشته باشند ؛مسائلی را که ازآن اطمینان ندارید ؛به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید؛همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره ی محصولات جداً خودداری کنید.
  6. بهتراست مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدید کنندگان سایت مفید باشد؛لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی ؛غیرمرتبط یا غیرضروری دراین بخش پرهیز کنید.
  7. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده واز کوتاه کردن کلمات با استفاده از ادبیات مجاوره تا جای ممکن خودداری کنید ؛استفاده از ادبیات نوشتاری  که  قابلیت نمایش درسایت را داشته باشند ؛لازمه ی تایید  کاربران است.
  8. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های کالاهای جنسی تایید نخواهد شد.

 

 

 

قیمت  گذاری

سیاست قیمت گذاری در چارسومارکت  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است قیمت های ارائه شده برای کالاهای  چارسومارکت  قیمت های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده  و یا تامین کننده آن محصول  به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها براساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه  در بازار تعیین قیمت می شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه  به طیف گسترده سبد محصولات  چارسومارکت  نمی تواند قیمت  و موجودی نهایی کالاها  را قبل از سفارش گذاری به  صورت قطعی اعلام نماید .در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری؛اگرسفارشی  قابل تحویل نباشد چارسومارکت  موظف است که  دراسرع وقت این  موضوع را به  فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را قطغ نماید . لازم به ذکراست در صورتی که کالایی پس  ثبت سفارش شامل  کاهش قیمت شود ؛سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می شود قیمت کلیه محصولات بااحتساب مالیات برارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه ای باید مالیات و عوارض ارزش افزوده  پرداخت نمی کند و هزینه های  بسته بندی ارسال  و بیمه حمل کالا بسته  به شرایط سفارش  که  درفرم سبد خرید اطلاع رسانی می شود ؛ممکن است جداگانه محاسبه شود .

فورس ماژور

تمامی شرایط  وقوانین مندرج ؛در شرایط عادی  قابل اجرا است و در صورت بروز هر گونه از موارد فورس ماژور (این امکان را به  اشخاص می دهد تا اگربه واسطه ی یک حادثه  غیرپیش بینی  وغیرقابل اجتناب یکی از طرفین قرارداد نتواند تعهدات خویش  را انجام دهد؛ در ضمن امکان تعلیق تعهدات از پرداخت خسارت معاف شود) چارسومارکت هیچ مسئولیتی ندارد .

چارسومارکت  خود راملزم  به رعایت حریم شخصی  کاربران می داند ؛لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ؛مراتب را ازطریق کانال های ارتباطی  ذکرشده با ما درمیان بگذارید.